ResearchCentral

Un proiect al grupului de cercetare in evaluare psihologica si educationala
din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti
despre researchcentral echipa lista testelor recomandari de utilizare participa contact
Detalii scala
ID261
Nume scala [EN]ST5: FEMININITY
Nume scala [RO]ST5: Feminitate
DomeniuPersonalitate [IPIP]
SubdomeniuCloninger's Temperament and Character Inventory [TCI]
Numar itemi8
Nivel adaptare culturala[2] = studiu pilot realizat
Tradus in limba romana deDragos Iliescu
Referinta bibliografica originalaInternational Personality Item Pool: A Scientific Collaboratory for the Development of Advanced Measures of Personality Traits and Other Individual Differences (http://ipip.ori.org/). Internet Web Site.
Studii internationaleGoldberg, L. R., Johnson, J. A., Eber, H. W., Hogan, R., Ashton, M. C., Cloninger, C. R., & Gough, H. C. (2006). The International Personality Item Pool and the future of public-domain personality measures. Journal of Research in Personality, 40, 84-96.
Studii in RomaniaIliescu, D., Popa, M., & Dimache, R. (2015). Adaptarea românească a Setului International de Itemi de Personalitate: IPIP-Ro [The Romanian adaptation of the International Personality Item Pool: IPIP-Ro]. Psihologia Resurselor Umane, 13(1), 83-112.
Itemii scalei [EN]1. Like to watch figure skating.
2. Love children's movies.
3. Love children.
4. Radiate joy.
5. Feel sympathy for those who are worse off than myself.
6. Try to stay in touch with myself.
7. Am not interested in other people's problems. (R)
8. Try not to think about the needy. (R)
Itemii scalei [RO]1. Îmi place să mă uit la patinaj artistic.
2. Îmi plac filmele pentru copii.
3. Iubesc copiii.
4. Radiez de bucurie tot timpul.
5. Simt compasiune pentru cei care sunt într-o situaţie mai proastă decât mine.
6. Încerc să rămân conectat(ă) cu sentimentele mele.
7. Nu mă interesează problemele altora. (R)
8. Încerc să nu mă gândesc la cei nevoiași. (R)
Indicatii privind scorareaScala sumativa. Itemii marcati cu (R) sunt reversati, scorurile astfel obtinute pentru itemi sunt apoi insumate.