ResearchCentral

Un proiect al grupului de cercetare in evaluare psihologica si educationala
din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti
despre researchcentral echipa lista testelor recomandari de utilizare participa contact
Detalii scala
ID608
Nume scala [EN]Learning Behaviors Scale
Nume scala [RO]Scala Comportamentelor de Învățare
DomeniuPsihologie Educațională
SubdomeniuLearning Behaviors
Numar itemi24
Nivel adaptare culturala[1] = simpla traducere
Tradus in limba romana deOjică Andreea-Simina
Referinta bibliografica originalaChao, J. L., McDermott, P. A., Watkins, M. W., Drogalis, A. R., Worrell, F. C., & Hall, T. E. (2016). The Learning Behaviors Scale: National standardization in Trinidad and Tobago. International Journal of School & Educational Psychology, 6(1), 35–49.
Studii internationaleMcDermott, P. A., Leigh, N. M., & Perry, M. A. (2002). Development and validation of the preschool learning behaviors scale. Psychology in the Schools, 39(4), 353–365. doi:10.1002/pits.10036
Studii in Romania
Itemii scalei [EN]Scale I: Competence motivation

1. Lively interest in learning activities.
2. Cooperates sensibly in class activities.
3. Accepts new tasks, no fear.
4. Takes refuge in dullness/incompetence.
5. Hesitant about giving answer.
6. Gives up easily.
7. Don’t-care attitude toward success.
8. Little desire to please teacher.
9. Reluctant to tackle new tasks.
10. Responds in manner showing attention.
11. Too unenergetic for interest/effort.
12. Delays answer, wait for hint.
13. Says task too hard without effort.
14. Sticks to task with minor distractions.

Scale II: Strategy/ Flexibility

1. Invents silly ways to do tasks.
2. Hostile when frustrated or corrected.
3. Enterprising ideas that don’t work.
4. Performs own not accepted way.
5. Peculiar/inflexible procedures.
6. Charms others to do work.
7. Fidgets, squirms, leaves seat.
8. Headaches and pains to avoid learning.
9. Doesn’t work well in bad mood.
10. Distracted easily or seeks distraction.
Itemii scalei [RO]Scala I: Motivație pentru Competență

1. Interes viu în ceea ce privește activitățile de învățare.
2. Cooperează cu sensibilitate în activitățile clasei.
3. Acceptă sarcini noi, fără frică.
4. Se refugiază în lâncezeală/incompetență.
5. Ezitant în a da răspuns.
6. Renunță ușor.
7. Atitudine nepăsătoare față de succes.
8. Dorință redusă de a-i face pe plac profesorului.
9. Reticent în a aborda sarcini noi.
10. Răspunde într-o manieră care indică atenție.
11. Prea lipsit de energie pentru interes/efort.
12. Amână răspunsul, așteaptă un indiciu.
13. Spune că sarcina este prea grea fără a depune efort.
14. Se concentrează asupra sarcinii cu mici distrageri.

Scala II: Strategie/ Flexibilitate

1. Inventează modalități absurde de a efectua sarcinile.
2. Ostil atunci când este frustrat sau corectat.
3. Idei întreprinzătoare care nu funcționează.
4. Performează în propria manieră, care nu este acceptată.
5. Proceduri ciudate/inflexibile.
6. Îi convinge pe ceilalți să lucreze.
7. Se bâțâie, se agită, își părăsește locul
8. Migrene și dureri pentru a evita să învețe.
9. Nu lucrează bine atunci când are o stare de spirit proastă.
10. Distras cu ușurință sau caută distrageri.
Indicatii privind scorareaScală sumativă.