| Detalii scala |
---|
ID | 611 |
Nume scala [EN] | Academic Engagement |
Nume scala [RO] | Implicare academică |
Domeniu | Psihologie Educațională |
Subdomeniu | Implicare academică |
Numar itemi | 14 |
Nivel adaptare culturala | [1] = simpla traducere |
Tradus in limba romana de | Anca Vlăduți |
Referinta bibliografica originala | Zhang, S., Shi, R., Yun, L., Li, X., Wang, Y., He, H., & Miao, D. (2015). Self-regulation and study-related health outcomes: A structural equation model of regulatory mode orientations, academic burnout and engagement among university students. Social Indicators Research, 123(2), 585-599. |
Studii internationale | |
Studii in Romania | |
Itemii scalei [EN] | 1. I find my studies to be full of meaning and purpose.
2. I am enthusiastic about my studies.
3. My studies inspire me.
4. I am proud of my studies.
5. Time flies when I’m studying.
6. I can continue for a very long time when I am studying.
7. When I get up in the morning, I feel like going to class.
8. When I’m studying, I feel mentally strong.
9. I find my studies challenging
10. When I am studying, I forget everything else around me.
11. When studying I feel strong and vigorous.
12. I feel happy when I am studying intensively.
13. When I study, I feel like I am bursting with energy.
14. When I am studying, I forget everything else around me. |
Itemii scalei [RO] | 1. Consider că decizia e a studia cursului respectiv este plină de înteles și are un scop.
2. Sunt entuziasmat de cursul respectiv.
3. Acest curs mă inspiră.
4. Sunt mândru/ă de decizia de a frecventa acest curs.
5. Timpul zboară atnci când studiez pentru acest curs.
6. Pot continua pentru o lungă perioadă de timp să studiez pentru cursul respectiv.
7. Când mă trezesc dimineața, am chef să mă duc la cursul respectiv.
8. Când studiez pentru cursul respectiv, mă simt puternic/ă mental.
9. Consider că acest curs este solicitant.
10. Atunci când studiez pentru cursul respectiv, uit tot ce se află în rest în jurul meu.
11. Când studiez pentru cursul respectiv, mă simt puternic/ă și viguros/oasă.
12. Sunt fericit/ă, când studiez intens pentru cursul respectiv.
13. Când studiez pentru cursul respectiv, eman foarte multă energie.
14. Când studiez pentru cursul respectiv, uit tot ce este în rest în jurul meu. |
Indicatii privind scorarea | Scală Likert 1-5, unde: 1 – dezacord total; 2 – dezacord; 3 – neutru; 4 – acord; 5 – acord puternic |