ResearchCentral

Un proiect al grupului de cercetare in evaluare psihologica si educationala
din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti
despre researchcentral echipa lista testelor recomandari de utilizare participa contact
Detalii scala
ID611
Nume scala [EN]Academic Engagement
Nume scala [RO]Implicare academică
DomeniuPsihologie Educațională
SubdomeniuImplicare academică
Numar itemi14
Nivel adaptare culturala[1] = simpla traducere
Tradus in limba romana deAnca Vlăduți
Referinta bibliografica originalaZhang, S., Shi, R., Yun, L., Li, X., Wang, Y., He, H., & Miao, D. (2015). Self-regulation and study-related health outcomes: A structural equation model of regulatory mode orientations, academic burnout and engagement among university students. Social Indicators Research, 123(2), 585-599.
Studii internationale
Studii in Romania
Itemii scalei [EN]1. I find my studies to be full of meaning and purpose.
2. I am enthusiastic about my studies.
3. My studies inspire me.
4. I am proud of my studies.
5. Time flies when I’m studying.
6. I can continue for a very long time when I am studying.
7. When I get up in the morning, I feel like going to class.
8. When I’m studying, I feel mentally strong.
9. I find my studies challenging
10. When I am studying, I forget everything else around me.
11. When studying I feel strong and vigorous.
12. I feel happy when I am studying intensively.
13. When I study, I feel like I am bursting with energy.
14. When I am studying, I forget everything else around me.
Itemii scalei [RO]1. Consider că decizia e a studia cursului respectiv este plină de înteles și are un scop.
2. Sunt entuziasmat de cursul respectiv.
3. Acest curs mă inspiră.
4. Sunt mândru/ă de decizia de a frecventa acest curs.
5. Timpul zboară atnci când studiez pentru acest curs.
6. Pot continua pentru o lungă perioadă de timp să studiez pentru cursul respectiv.
7. Când mă trezesc dimineața, am chef să mă duc la cursul respectiv.
8. Când studiez pentru cursul respectiv, mă simt puternic/ă mental.
9. Consider că acest curs este solicitant.
10. Atunci când studiez pentru cursul respectiv, uit tot ce se află în rest în jurul meu.
11. Când studiez pentru cursul respectiv, mă simt puternic/ă și viguros/oasă.
12. Sunt fericit/ă, când studiez intens pentru cursul respectiv.
13. Când studiez pentru cursul respectiv, eman foarte multă energie.
14. Când studiez pentru cursul respectiv, uit tot ce este în rest în jurul meu.
Indicatii privind scorareaScală Likert 1-5, unde: 1 – dezacord total; 2 – dezacord; 3 – neutru; 4 – acord; 5 – acord puternic