ResearchCentral

Un proiect al grupului de cercetare in evaluare psihologica si educationala
din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti
despre researchcentral echipa lista testelor recomandari de utilizare participa contact
Detalii scala
ID612
Nume scala [EN]Academic Burnout Scale
Nume scala [RO]Scala Epuizare Academică
DomeniuPsihologie Educațională
SubdomeniuEpuizare academică
Numar itemi15
Nivel adaptare culturala[1] = simpla traducere
Tradus in limba romana deAnca Vlăduți
Referinta bibliografica originalaZhang, S., Shi, R., Yun, L., Li, X., Wang, Y., He, H., & Miao, D. (2015). Self-regulation and study-related health outcomes: A structural equation model of regulatory mode orientations, academic burnout and engagement among university students. Social Indicators Research, 123(2), 585-599.
Studii internationale
Studii in Romania
Itemii scalei [EN]1. I feel emotionally drained by my studies.
2. I have become less enthusiastic about my studies.
3. I feel tired when I get up in the morning and I have to face another day at the university
4. I feel stimulated when I achieve my study goals
5. I have become more cynical about the potential usefulness of my studies.
6. Studying or attending a class is really a strain for me.
7. I have become less interested in my studies since my enrollment at the university.
8. I can effectively solve the problems that arise in my studies.
9. I feel burned out from my studies.
10. In my opinion, I am a good student.
11. I believe that I make an effective contribution to the classes that I attend.
12. I feel used up at the end of a day at university.
13. I have learned many interesting things during the course of my studies.
14. I doubt the significance of my studies.
15. During class I feel confident that I am effective in getting things done.
Itemii scalei [RO]1. Mă simt secat/ă emoțional de cursul respectiv.
2. Am devenit mai puțin entuziasmat/ă, cu privire la cursul respectiv.
3. Mă simt obosit/ă, atunci când mă trezesc dimineața ca sa ma duc la cursul respectiv.
4. Mă simt stimulat/ă, atunci când îmi ating obiectivul de studiu pentru cursul respectiv. (R)
5. Am devenit mai cinic/ă cu privire la posibila mea utilizare a cunosțintelor predate la cursul respectiv.
6. Să studiez pentru cursul respectiv sau să ma duc la curs reprezintă un efort mare pentru mine.
7. Cu trecerea timpului, am devenit mai puțin interesat de a învăța la acest curs.
8. Pot rezolva cu eficiență problemele care apar la acest curs. (R)
9. Mă simt epuizat/ă din cauza cursului respectiv.
10. În opinia mea, sunt un/o student/ă bun/ă la cursul respectiv. (R)
11. Consider că aduc o contribuție semnificativă când particip la cursul respectiv. (R)
12. Mă simt fără putere la finalul unei zi de facultate.
13. Am învățat multe lucruri interesante pe parcursul cursului respectiv. (R)
14. Mă îndoiesc de importanța cursului respectiv.
15. Pe parcursul cursului respectiv, ma simt încrezător/oare că pot finaliza sarcinile de lucru. (R)
Indicatii privind scorareaScală Likert 1-5, unde: 1 – dezacord total; 2 – dezacord; 3 – neutru; 4 – acord; 5 – acord puternic

Itemii marcați cu R se vor scora invers.